14 Mart 2012 Çarşamba

Fantasy NBA '12 (Lig Bitmeden Önce Son Durum)

Yahoo Fantasy NBA'de regular sezonun sonuna yaklaşıyoruz. Öncelikle kadrom(Rektal Tuşespor) şu şekilde:
Küçük çapta bir lik olduğu için toplamda 2 takas oldu, ben Luol Deng karşılığında Danny Granger'ı aldım, diğer bir takas da Andrew Bogut ile birisi arasında gerçekleşti -kim olduğunu hatırlamıyorum- ama malum Bogut'un sakatlığıyla hüsranla bitti. Bu yılın süprizlerinden Kyle Lowry bendeydi ama iki gün önce gastroenterit sebebiyle 2-4 hafta olmayacağı açıklandı, onun yerine Goran Dragic'i kadroma kattım. Son düzlüğe girilirken sıralama şöyle:

Bu hafta labebe ile maçım var, o maçı kazanıp playofflara ilk sıradan girersem (regular sezonu ilk iki sırada bitiren takımlar playoff ilk turunu by geçiyorlar) ikinci turda 4. ve 5. nin galibiyle eşleşiyorum, ki bu da finali garantilemek gibi bir şey demek. Son düzlüğe girerken durum böyle, heyecanla playoffları bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kemal Kılıçdaroğlu müjde diye vaatler  sıralamış. Akıl sağlığımı korumak adına bu vaatleri yorumlamak istiyorum. 1) gençlerin ilk teknolojik...